Zvolněte tempo

Ráno vstanete a první vaše myšlenka se točí okolo toho, co musíte za celý den zvládnout. Klidnější a vyrovnanější povahy, tento fakt přijmou s klidem. Panikářům a chaotikům nastane peklo už při samotném vstávání. Nestíhají, běhají po bytě, hledají věci a klidná snídaně, je pro ně ve většině případů tabu. Možná si v rychlosti usrknou kávu. Zkuste si ráno uspořádat trochu jinak https://www.am-v.cz/beze-zmatku-a-zdlouhaveho-chystani.
zoufalá bruneta.jpg

Jestli jste rodič, máte situaci ještě o něco zhoršenou. Připravit děcko do školy či školy, namazat svačinu, připravit snídani a oblečení, je opravdu náročné.

Pro takové uspěchané a chaotické nátury by bylo nejlepší, upravit si denní harmonogram. Nastolení režimu vám určitě pomůže celodenní stres a povinnosti, lépe zvládnout. V prvé řadě si každý den najděte alespoň chvilku na odpočinek. Je důležitý, abyste načerpali síly do nového dne. Popovídejte si s rodinou nebo přáteli a pokuste se na každodenní shon, alespoň na chvíli zapomenout. Vyhraďte si chvíli jen pro sebe a partnera nebo děti.

Až budete v klidu sedět, vezměte si papír a tužku a udělejte si harmonogram na další den. Popřemýšlejte, jestli vše co potřebujete udělat, je opravdu nutné. Zvolte si priority úkolů, ať máte jasno, s čím začít. Pravidelně si kontrolujte rozpis, večer nebudete překvapeni, že jste na něco zapomněli. Nezůstávejte v tom sami. Zaúkolujte váš protějšek, navíc i děti zvládnou drobné úkoly.
stres a podnikatelé.jpg

Rozplánujte si, co dáte po příchodu z práce rodině k večeři, jinak budete pobíhat v potravinách a tápat, co vlastně potřebujete nakoupit. Připravíte se tím o další cenný čas, který byste mohli věnovat jiné činnosti.

Nedávejte si příliš dlouhodobé plány. Nemusí k nim vůbec dojít. Vy se budete zatím zbytečně stresovat dlouho dopředu.

Snažte se omezit sledování televize a sezení u počítače. Obojí zabírá spoustu cenného času.

Zvolněte tempo
Ohodnoťte příspěvek