Bojujte s kilogramy vlastní hlavou!


Všude možně, kam se rozhlídněte vidíte lidi, kteří vypadají jako ze žurnálu, neboli jednoduše dokonale. Jejich postava je dokonalá, oblečení na nich krásně sedí a nadmíru jim sluší. Proč se, ale utápět při pohledu na sebe, že to není to pravé, co chcete každé ráno vídat před zrcadlem? Postavte se vašim přebytečným kilogramům s rozumem, krůček po krůčku.
cvičení yogy


POTIT SE A POTIT SE!


Pokud slýcháte z každé strany rady o tom, jak musíte cvičit do vyčerpání všech vašich sil a ztraceného dechu, není to úplným pravidlem. Vaší váhu si můžete zlepšit i přirozeným a zdravějším pohybem než tak, že tělu dáte zabrat natolik, že se z toho:


        nejenom nevzpamatuje


        ale ho to i odradí od dalšího cvičení


Když už víte, že vám cvičení není blízké a vaše kondice nedostávala minulý desetiletí vůbec nijak zabrat, nesilte to hned pocením v posilovně. Zajděte si na jógu, která pomalu a přirozeně (navíc docela efektivně) pomůže nastartovat váš metabolizmus k zdravému hubnutí. Zakažte si výtahy, autobusy, všude kam to jenom jde (a to víte, že to jde!) zajděte raději pěšky. Možnost dostavit se někam na kole, je taky hodně přívětivá a navíc se nese ve sportovním duchu, takže ne nemusíte dřít v posilovně do naprostého vyčerpání a padnutí na zem.
měření úbytku


KALORIE


Jestli jste někde slyšeli o počítání kalorií, nedejte hned na tuto radu. Je to velice zavádějící a navíc to není zdraví prospěšné. Každé tělo potřebuje jinou dávku kalorií, pro jiný druh aktivní zátěže, kterou během dne ze sebe vydá. Pokud si budete hlídat množství snědeného jídla v jednotkách cal, může se stát, že vaše váha bude stát na místě a vy budete vyhladovělí a slabí.


S jedy PRYČ!


Zásadní změnou, kterou můžete pro sebe udělat, je vyhnout se jedům, které do sebe vkládáte v podobě potravin. Očíslujme si tyto životu a zdraví neprosperující potravinové složky:


1.     RAFINOVANÝ CUKR – nacházený ve všech sladkostech. Snažte se jeho konzumaci buďto zcela vyloučit, neboli do větší míry omezit. Věřte, že to jde!


2.     MASTNÉ TUKY – opravdu prázdné výživové hodnoty vám dají potraviny, jakými jsou brambůrky, slané „delikatesy“ a smažená jídla. Jsou opravdu chutné, ale to, že vám škodí víte i vy sami, proto se jich snažte držet, co nejdál od vaší pusy.

 


nezdravé jídlo

BÍLÁ MOUKA
– ano, dnes už je mouka úplně všude. Ovšem tento lepek, můžete nahradit zdravější variantou, díky které vaše tělo bude méně ukládat a více zpracovávat (špaldová, celozrnná, žitná).

Bojujte s kilogramy vlastní hlavou!
5 (100%)1